سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کپی رایتینگ چیست و کپی رایتر چه کسی است؟

کپی رایتر کپی رایتینگ

کپی رایتینگ چیست؟ بیایید همین ابتدا توافق کنیم که خیر نسخه برداری رایتر به عبارتی سازنده محتوا است و خیر نسخه برداری رایتینگ متساوی نوشتن یا این که چه بسا عالی نوشتن! هر کس عالی می نویسد و مداد قدرتمندی داراست تالیف کننده است ; اسکن رایتر کسی است که تبلیغات , فروش و بازاریابی را می شناسد و با فهم و شعور صحیح از مخاطب و کالا , می‌تواند اثربخشی تبلیغات و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ ( کمپین های PPC , تبلیغات بنری , landing page و صفحه ها فرود ) را به صورت قابل توجهی ارتقا دهد . 

خیلی ها اسکن رایتینگ و بازاریابی محتوایی یا این که کانتنت مارکتینگ را به جای نیز به کارگیری می نمایند . در حالی که‌این دو مفاهیمی غیروابسته بوده و هم زمان از راهکار محتوا پیروی می نمایند . شعور این تفاوت به تولید دریافتی درست از هردوی این مفاهیم سبب خواهد شد . 

1 - نسخه برداری رایتینگ چیست؟ 

خیلی ها در او‌لین نگاه Copywriting را مفهومی مربوط به Copyright تصور می نمایند . در شرایطی‌که تا قبل از این نمی‌دانستید , طبیعتا تا اینجا برایتان معلوم شده که عملا هیچ ارتباطی در بین این دو زمینه نیست . 

نسخه برداری رایتینگ هنر و علم ایجاد محتوا برای المان‌های تبلیغاتی کسب و فعالیت است . نوشتن نوشته بروشور , بیلبورد , کارت‌ها و هدایای تبلیغاتی , پست الکرونیکی و … . همگی و همگی درین حوزه مضمون‌ پیدا می نمایند . 

هر تبلیغی انگیزه مختص خودش را دنبال می نماید . در اسکن رایتینگ عملکرد می‌کنیم با ایده‌پردازی شایسته ترین شیوه انتقال پیام به مخاطب برای دستیابی بدین انگیزه را بیابیم . براین اساس برای ساخت شم مایحتاج در مشتری , آشنایی مخاطب انگیزه ( Targeted Audience ) , کالا و مکانیزم ارتباطی اهمیت می نماید . این انتقال پیام میتواند متنی , چهره ای و یا این که ترکیبی از هردو باشد . در بهترین موقعیت نسخه برداری رایتر و طراح به طور تیمی و مشترکا روی ایجاد محتوای خلاقانه/ترغیب کننده عمل می نمایند . 

 

منبع:http://doomansoltani.com

بذای سفارش چاپ سی دی کلیک کنید.