سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی صفحه فرود - 11 راهنمایی اساسی

صفحه فرود نمونه

1 - انگیزه از پباده سازی از برگه فرود 

صحیح مثل دیگر ابزار مورد به کارگیری در بازاریابی آنلاین , Landing Page ها نیز بایستی هدفی تماما واضح را دنبال نمایند . برخی اوقات ساخت لید یا این که Lead Generation زمینه کلیدی یک برگه فرود است , گهگاه از یک برگه فرود برای ارتقا Time Spent یا این که زمان سپری شده در وب سایت استعمال میکنیم ; بعضی از آنان نیز برای قانع کردن یوزرها به خرید مال و یا این که جهت دهی آنان به ورقه ای دیگر به کار گیری میگردند . 

هرچه می‌باشد پیش از پباده سازی لندینگ پیج باید هدفمان را معین کنیم . همینطور در صورت به کار گیری از کمپین های بازاریابی ایمیلی , بایستی توجه کنیم که کاغذ فرود می بایست با پست الکرونیکی ارسال شده از حیث پباده سازی و محتوا همراستا و همخوان باشد . 

برای میزان گیری میزان موفقیت یک ورقه فرود باید اولا انتظاراتمان را مشخص و معلوم کرده باشیم , ثانیا هدف ها و معیارهایی واضح و قابل مقدار مقدار گیری برای آن تعریف کنیم . این انتظارات احتمال دارد بر مبنای تجارب گذشته , مستندات و مدارک مو جود در باب کسب و شغل های شبیه , یا این که به شکلی خوش بینانه مبتنی بر اهدافی که شما دنبال میکنید رقم خورده باشند ( نظیر نرخ تبدیل یا این که Conversion Rate ای که پیش گویی میکنید ) . 

2 - چطور از Call to Action ها به کار گیری کنیم . 

بعداز معلوم کردن هدفمان از صفحه ارایی فرود باید به نوشتن و ساخت Call to Action ها یا این که به اختصار CTAبپردازیم . ممکن است این بخش مهمترین بخش در پباده سازی هر کاغذ فرودی باشد . محتوای CTA بایستی به طور کامل واضح و در رابطه بدون نقص با انگیزه Landing Page باشد . همینطور کلیه المان ها و اجزا کاغذ فرود , از نوشته و تصاویر گرفته تا رنگ های مورد استعمال , بایستی آن را حمایت نمایند . 

تصویر تحت کاغذ ای فرودی را نشان می‌دهد 

 

صفحه فرود نمونه

 

منبع:http://doomansoltani.com

برای سفارش چاپ سی دی کلیک کنید.