سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Premature Scaling یا رشد نابالغانه - قاتل استارتاپ ها

شاید خوبتر باشد فیض دعوا را همین اولی با نیز مرور کنیم , رویش نابالغانه یا این که Premature Scaling معمول ترین برهان باخت استارتاپ ها و همت بدشان در فرآیند تبدیل شدن به یک کسب و فعالیت بدون نقص است . Premature Scaling در حقیقت چیزی نیست جز سبقت به چنگ آوردن از خودمان . 

نتیاج پژوهش ها Startup Genome روی بیشتراز 3200 استارتاپ نشان می‌دهد که بیشتراز 70 درصد از استارتاپ ها به دلیل گرفتار شدن در دام رویش پیش از موعد با باخت روبرو می‌شوند . 

استارتاپ هایی که رویش نابالغانه دارا‌هستند سوای اعتبار سنجی متاع و ایده شان آغاز به بزرگ شدن می نمایند , در کارایی برای جذب استفاده کننده یا این که مخاطب مخارج سنگین وزن تبلیغاتی و بازاریابی به خویش زور کرده و در حقیقت سوای دستیابی به هدف ها حساس رقم خورده شان روند پرورش را یکی بعداز دیگری طی می کنند! 

جا افتادن یک استارتاپ در بازار , به صورت میانگین به هنگامی 2 تا 3 برابر آنچه که بنیانگذاران تقریب می زنند نیاز دارااست . یک کدام از عوارض عشق و علاقه موسسین برای گرفتار شدن به توسعه و گسترش نابالغانه کسب و کارشان , فشارهای کم عقل و سازمانی است که به دلیل همین تقریب های نادرست متحمل می‌شوند . 

رشد نابالغانه

 Premature Scaling چیست؟ 

به صورت خلاصه پرورش نابالغانه یا این که Premature Scaling صرف هزینه غیر حتمی و بیشتراز مقدار برای رویش استارتاپ است . در‌این‌حالت‌ استارتاپ ها پول , زمان و انرژی متعددی پیش از وصال به Product/Market Fit یا این که تناسب محصول/بازار برای رشدشان صرف می نمایند . ( اجاره محل کار , استخدام نیروهای فروش , کمپین های پرهزینه تبلیغاتی و … ) . درحقیقت همگانی ترین برهان مرگ استارتاپ ها انجام پیش از موعد و بیرون از نوبت “ شغل های صحیح ” است .

منبع:http://doomansoltani.com

برای سفارش چاپ سی دی کلیک کنید.